tirsdag 30. mars 2010

Geschenk uit Nederland

For en stund siden etterlyste jeg "kosen" til Frøkna her på bloggen. Men på grunn av en heller laber respons (dvs ingen!) måtte jeg ta saken i egne hender likevel. Uten særlig hell mailet jeg til diverse norske leke- og barnebutikker. Da det ikke gav resultater forsøkte jeg meg på gode, gamle Google igjen og endte til slutt opp på en nederlansk nettbutikk. To nye Lola'er ble bestilt, og for at jeg skulle slippe å betale toll for pakken (idiotiske 200kr grense!) ba jeg dem pent om å sende dem merket som gave. Ikke noe problem, det skulle de gjøre.

For litt over ei uke siden henta jeg pakken på posten. På utsiden var eska merket Geschenk, akkurat slik jeg ba om.Og hva fant jeg oppi pakken? Jo, en pent innpakka gave. Skal det være, så skal det være! Snille-folkene-på-nederlanske-nettbutikken!

Ohhhh! Pakke!!!


Da er Frøkna den stolte eier av to nye Lola'er (men ikke si noe til henne, for hun har jo egentlig bare èn!)

3 kommentarer:

  1. ey!! skuffaa!! jeg fant`n jo på nett jo .. litt kred ?? hehe :p

    SvarSlett
  2. Sorry Zara! Du fant den, helt riktig! Du er best!!

    SvarSlett
  3. hihihi,min hadde 7... nå er han 5 år og har 3 igjenn... han vet det er flere, og at de vaskes og brukes om hverandre. Og heldigvis har han godtatt det:) Med sånnt et surrehue som mamma, måtte jeg bare helgardere oss,hihi;):)

    Men klart,når han skal legge seg og har en i hånden, og ser noen av de andre, må de jo seff få bli me, de oxo:)

    SvarSlett