tirsdag 30. mars 2010

Kom igjen da!

Nå har jeg ikke lenger tellinga på hvor mange ganger Frøkna har snudd seg rundt fra rygg til mage UTEN at jeg har sett det. Jeg er alltid for sein. I det ene øyeblikket ligger hun på ryggen og pludrer og leker, så ser mamman bort et lite sekund og vips så har Frøkna rulla over.

Jeg prøver forjeves å lokke henne med leker og andre spennende ting for å få henne til å rulle helt over. Så langt har jeg ikke lyktes med dette. Heller ikke Krøllemannen, i alle fall ikke mens jeg ser på. Hun ruller seg bare over på siden, og er så nær, så nær til å fortsette helt over på magen, men nei, vi ruller tilbake på ryggen igjen. Æhh, mamman blir snart sprø. Men men, hun blir tydeligvis bedre til dette for hver dag som går, så snart skal vel jeg også få se det!!

Prøver å lokke med fjernkontrollen! Ohh så spennende! Funka det? 
Nei!

Spionere fra en liten avstand, funka ikke det heller.
Legg merke til tårnet med leker som ble stabla opp bare for å friste henne til å rulle rundt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar