fredag 16. april 2010

Alle gode ting er 3

Beklager, jeg kunne ikke dy meg, det ble et innlegg om Frøkna ved middagbordet i dag igjen. Om ikke annet, så vet jeg at det er 2 par besteforeldre som setter pris på å se bilder av Frøkna, til dere andre; jeg skal finne på noe nytt til neste innlegg, jeg lover! 

Krøllemannen og mamman lar seg i alle fall stadig begeistre av å kunne nyte middagsmat sammen med Frøkna. For hun storkoser seg virkelig med å holde maten og spise selv, og vi ler så vi griner av Frøkens (manglende) bordmanerer!

Dagens meny:
 ♪♪♫ Brokkoliiiiii ♫♫♪

Men mammans ihjelkokte brokkoli viste seg å være lite poppis

 En sukkerkavring derimot...

 
 .....gikk ned på....

 ...em....høykant!

 Skylle ned med litt vann.
Har ikke hel fått teken på den tutekoppen, men vi prøver!

6 kommentarer:

  1. Ler meg skakk!Hun er sååå søøøøt!
    Hun har blitt så stor siden dere var her. Sitter i stol og spiser selv og greier. Regner med det blir full fest med bordet neste gang dere kommer på besøk.

    SvarSlett
  2. Ser ud som hu he arva faren sine spise egenskaba ;) livlige metoda ;) stå på! hils gubben frå okke 2(3) i Einerbakken!

    SvarSlett
  3. Heile mat-seansen til lille frøkna e berre heilt fantastiks. Ser ut som ho kose seg, og gode vaner kan aldri komme for tidlig ....
    ser u som ho e lærevillige, får nok koppen på plass til slutt :) klem fra besten også

    SvarSlett
  4. ja, plutselig skjedde det mye på en gang her. her går det unna så vi nyter det mens vi kan :o)

    SvarSlett
  5. Det gleder meg å se at ho får sitte ved bordet og spise selv - OG at ho får smake på masse forskjellig! Det er lurt!
    Ha ei flott helg!

    SvarSlett