tirsdag 11. mai 2010

Ønskeliste

Det nærmer seg bursdag, min bursdag! Årets ønskeliste er som følger:
  • Et sted å bo
  • En jobb til meg og en til Krøllemannen
  • Barnehageplass til Frøkna
  • En bil, muligens to
  • .....og så hadde det vært fint med ny sykkel
  • ........litt sjokolade hadde forresten også vært fint. Jeg liker sjokolade!
Er da ikke en urimelig ønskeliste dette!?


Vi skal flytte! Tilbake til vakre Rogaland! Skulle bare hatt noen "småting" i boks først!

*åherregudhvaerdetvihargittossutpånå*

Meeeen det ordner seg for snille jenter, ikke sant!?

5 kommentarer:

  1. Det ordner seg alltid for snille jenter! I promise!

    SvarSlett
  2. Den der lista fikser jeg lett som en plett!

    Dere kan bo på gjesterommet hos oss...
    Du kan få min jobb...
    Det er ledig plass i Vilde og Alvin sin barnehage....
    Dere kan få en eller to biler av Alvin sine....
    Du kan få arve Pablo (min sykkel)...
    Melkesjokolade skal du også få!

    SE!Lett som en plett!!!

    Ser at jeg ikke har funnet jobb til HM, men siden det er du som har bursdag så han får ordne seg selv.

    SvarSlett
  3. Jo, da , det ordner seg! Alt ordner seg til slutt! Lykke til med hus-/jobb-/barnehagejakt!
    Når har du bursdag? Sender deg gjerne en sjokolade!

    SvarSlett
  4. hehe, takk Monika. Godt med familie som ordner opp, meeeen

    -Alltid hyggelig å være på hotell lykkebo, men så var det det med å ha sitt eget og ikke være på besøk hele tiden
    -Riktignok liker jeg å bake og lage kaker, men jeg er ikke konditor, så jeg vet ikke helt om jeg vil ha jobben din
    -barnehageplassen, den tar jeg derimot med glede
    -hadde tenkt å ha sånn bil med motor i!
    -har arva en sykkel av deg tidligere, og den har virkelig gjort jobben sin, men nå vil jeg gjerne ha en ny!
    - melkesjokoladen tar jeg når jeg kommer hjem til pinse ;)

    SvarSlett