mandag 3. mai 2010

Prosjekt ferdig

Prosjektet som jeg starta på før helga (som er en del av Ann Elin gjør ting hun ikke kan nr. mange i rekken) er ferdig. Jajamensann! 
 
 
Her er resultatet - Jeg har rett og slett sydd en bamse!
 
 
Stort hode, lite ansikt. Sånn går det når det ikke var større øyne og ingen plastnese å oppdrive i hobbybutikkene i Gjøviken. Men men, alt har sin sjarm!


Kjenner at det var gøy å ta fram symaskinen igjen og race litt. Blir nok noen kvelder foran den ved kjøkkenbordet fremover kan jeg tenke meg. Stort sett syr jeg bare på måfå, trykker ned pedalen og tenker det går sikkert bra! Så for å få litt kunnskaper om hva jeg faktisk driver med har jeg lånt meg ei bok på biblioteket om søm. Har maaaange ideer, i alle fall 2, om nye saker å ting som skal trylles frem med symaskinen. Så her er det bare å gjelde seg! Jada!

3 kommentarer:

  1. Du er jo knallgod, jo. Knallgod.

    SvarSlett
  2. Den ble jo kjempesøt! Så flink du er! Har du vært innom foreldremanualen og sjekket de fine bamsene laget av gamle klær? Synes det var en super ide!

    Klem

    SvarSlett
  3. Naijs:)
    så flink du er:)
    lyst å begynne på kjole idag eg:)

    SvarSlett