søndag 13. juni 2010

Mennene i mitt liv

Det er noen fantastisk flotte menn jeg har i livet mitt. De stiller opp uansett hva det måtte være. Jeg vet nesten ikke hvordan jeg skal få takket dem nok, men antar noen godord på bloggen er et steg i riktig retning! Mennene det er snakk om er min kjære pappa og svigerfar, som tok med seg flyttebil tvers over landet for å flytte oss tilbake til Okka by! (Det er nok mangemange andre også som fortjener en takk midt oppi alt dette, som f.eks mammaer, søstre, brødre, svigerbrødre og venner, men jeg velger å konsentrere meg om disse to denne gangen, det får holde!). 
Nok engang: tusen hjertelig takk for hjelpen. Dokke e goe!

Krøllemannen har vært flink han også, og det var han som fikk æren av å stå ute i regnet å løfte kasser fra leiligheten og inn i flyttebilen, en herlig jobb!
Frøkna var selvfølgelig også med og observerte at alt gikk greit for seg

De fantastisk flotte mennene med et fullstappet flyttelass

Det tar på å flytte og da vi endelig satte oss i bilen var vi nok slite og blanke i øynene hele gjengen. Heldigvis er det over for denne gang...enn så lenge. Nå skal vi nyte sommeren hos svigers mens vi fortsetter å lete etter vår første selveide bolig!

3 kommentarer:

  1. Minstejenta ser veldig fornøyd ut da, ja det er jo kanskje ikke så slitsom for henne all denne flyttinga... ☺

    SvarSlett
  2. we LOVE Maria Montazami:)

    SvarSlett