tirsdag 27. juli 2010

Eigerøy fyr

Som det så ofte pleier å være er Søndag = Tur, og forrige søndag var intet unntak. Turen gikk til Eigerøy fyr i nydelig julivær. 

Deler av turfølget! Store og små fra Krøllemannens side av familien

Vi trillet Frøkna i vogn så langt vi kunne langs grusvei, men for å komme ned til fyret måtte vi ha henne i bæremeis. Gjett om hun kosa seg!





Eigerøy fyr i nydelig solskinn







Jada, jeg var helt på toppen av fyret og skulle ta fine bilder til Krøllemannen (høydeskrekk!!). Men da jeg gikk ut og fikk føle på vinden fant jeg ut at jeg hadde nok med meg selv, så det ble ingen bilder av utsikten selv om den var aldri så fin. Men fikk da dokumentert en av de stupbratte trappene!

Utsikten fra bakkenivå var jammen men fin den også




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar