fredag 3. september 2010

Besteste Krøllemannen

Prøver å konsentrere meg om å forfatte litt tekst til noen bilder fra igår, men det eneste som suser i hodet mitt er stemmen til Ficher-Price-syngedamen fra huset til Lille Frøkna. ♪♪♫ Telle, telle, det er en tellesang......entotrefirfemseksju(innpust)åtteniogti, er det ikke gøy, jeg vil telle igjeeeen ♫♫♪ 

Temmelig fengende. Jeg har til og med hørt Krøllemannen nynne på ♪♪♫ Velkommen hjeeem, Velkommen hjeeeEEEEmmm. Så fiint at du er her. Kom og leeeek ♫♫♪

Uff, la oss ikke dvele mer med det. Over til noen finfine bilder av Krøllemannen og Lille Frøken som tuller og koser seg:

Frøkna har fått seg ny bok

Ops, der havnet den på gulvet gitt. Ikkeno problem for Frøkna og Krøllemannen

Det blir ikke så mye lesing

heller tull og tøys...

...og gjemsel

Apropos gjemsel, hva er det du gjemmer inni her Krøllemannen??

Skal nok finne det jeg!

Merkelig nok var det ikke fullt så populært at Krøllemannen forsøkte seg på hevn

1 kommentar:

  1. Man tar seg selv i å nynne på de utroligste melodier...Vi har sett MGP junior i kveld så vi har fått en forsmak på reportoaret vårt de neste månedene...

    Tok av døra på kattedoen og etter noen timer lurte dyret seg så vidt innafor (med halen ut), tissa en skvett og rygga rakt ut igjen. Det er en start. ☺

    SvarSlett