tirsdag 5. oktober 2010

Gave!!!!

 Det var en gang ei lita Frøken som bodde i ei kongelig gate. En dag lå det en gave i postkassen til den lille Frøkna. Gaven var fra en liten krølltopp i et univers langt, langt borte.....

..........Okay da, ikke så langt borte da, men fra selveste Tuvauniverset!

Ååååh som vi liker å få gaver! Ekstra hyggelig er det når de dukker opp helt sånn plutselig! Jaja, vi er jo med i gaveleken til Tuvauniverset, men likevel, plutselig var det en gave i postkassen!!!

En riktig fin gave var det også.

 3 små søte krabater!

 Frøkna planlegger ivrig sitt første fingerdukketeater!


Tusen, tusen hjertelig takk for den fine gaven Tuva og Marianne


Da er det min tur til å føre gaveleken videre. Det gjøres på følgende måte:
De tre første som kommenterer dette innlegget får en liten gave fra meg! Når du mottar gaven viser du den på bloggen din, linker og sender så en gave til de tre første som kommenterer på bloggen din. Gaven kan være hva som helst, kjøpt eller hjemmelaget, til mor eller barn.


Noen som vil være med på gavelek? Førstemann!!

1 kommentar:

  1. Nå er ikke jeg med på gaveleken igjen da , hoho- men må kommentere at fingerdukkene har fått et så fint hjem!

    Jeg blir så glad av å se sånne farger- (som du kanskje her fått med deg) også var det så fin og søt innledning i bloggen din i dag! Ser ut som du har talent for fingerdukketeater, altså!

    Håper du får noen fine medbloggere som blir med på leken- jeg hadde litt problemer med å hanke inn deltagere- så det var ekstra koselig at du ble med på min! :-D

    stor klem fra krølltoppen og oss andre i Tuvauniverset

    SvarSlett