tirsdag 25. januar 2011

Awarder

Innimellom dukker det opp noen awarder i blogglandia, og nå nylig fikk jeg denne awarden av både Tuvauniverset og Maligima. Sånt kan man like

Men man får ikke slike bloggawarder uten å jobbe litt for dem, og med denne følgte det med følgende 7 spørsmål:

1. Ta opp nærmeste bok og slå opp på side18, og let frem linje 4,hva står det der?
Hmmm...ingen tekst på side 18, kun bilde.....da velger vi boka som ligger under da.
Hva!? Ingen tekst der heller, bare bilde. 
Da går jeg tilbake til første boka og gjør min egen lille vri, side 19, linje 4
"I stedet for patchwork kan du lave applikation eller anden form for dekoration på klappen" Fra boka Børnetøj du selv kan sy 0-4 år. Mamman skal snart på sykurs og prøver å velge ut hva hun skal sy.

2. Hva var det siste du så på tv?
Der ingen kunne tru at nokon kunne bu. Faktisk! På nettTV vel og merke. Må jo ha noe å snakke om med gæmlisene på jobb! Neida! Det er jo et så koselig program, og ganske snålt å se på hvor folk velger å bosette seg.

3. Bortsett fra datamaskinen,hva hører du nå?
Krøllemannen som ser fotballkamp og brøler til TVen, ble nettopp mål, så nå er han fornøyd tenker jeg!

4. Når var du sist ute og hva gjorde du?
Mamman var på jentefest og ute på byen for nesten 3 uker siden. Men sist jeg var sånn fysisk ute-ute var på vei opp fra garasjen etter å ha henta Frøkna i barnehagen.

5. Hva har du på deg nå?
Joggebukse og genser. Ordentlig fresh etter å ha vasket gulv, ryddet kjøkken og lagt sammen massevis av klær. Altså ikke en tynn og gjennomsiktig neglisjé som Krøllemannen ville at jeg skulle skrive. Jadda!

6. Den siste filmen du så?
Sovna foran TVen på fredagskvelden da vi så Shooter. Jeg tror de snille vant til slutt ;o)

7. Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet?
Krøllemannen og Mamman har faktisk så vidt snakket om det, dersom det en eller annen gang i fremtiden skulle bli aktuelt ift Krøllemannens jobb, men foreløpig er det bare en fjern, fjern tanke. Har jo nettopp flyttet til mer hjemlige trakter etter 7 år på østlandet, og er egentlig ganske fornøyd med det. 

---

Maligima nøyde seg ikke med å sende en award min vei, jeg fikk jammen meg en til. 

Med denne awarden fikk jeg i oppgave å nevne 3 ting jeg liker

1. Jeg liker veldig, veldig godt når jeg får positive tilbakemeldiger fra pasientene mine. En skikkelig stressa og travel arbeidsdag kan med ett bli så mye bedre med et lite "Takk!". I dag f.eks var det en gammel dame som ble helt overlykkelig da jeg gav henne lungefysioterapi og hjalp henne med å få opp slim fra lungene (skal ikke gå ytterligere inn på detaljer for eventuelle sarte sjeler der ute). Hun kalte meg en engel og sang til og med for meg. Redda hele dagen :o)

2. Jeg er glad i å bake og i å lage mat. Ikke sånn i det daglige kanskje, da gjelder det gjerne å være litt effektiv og da blir det jo fort det samme gamle til middag. Men det er veldig kjekt å prøve ut nye oppskrifter og smaker....og å kunne dele det med gjester!

3. Jeg liker Krøllemannen.
Masse.



Awardene sendes videre til 
og 
og til de som ellers måtte ønske den 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar