tirsdag 8. februar 2011

I det kreative hjørnet

I helga var jeg og min gode venninne M på loppeshopping på NMS-butikken på Nærbø. Vi har blitt en smule hekta på bruktbutikker, men heldigvis er vi to om det. 
*fnis* 

Helgas funn ble i dag limt sammen til dette etasjefatet:

3 blomsterfat i forskjellige størrelser, og to shotglass. Må si jeg er ganske fornøyd med resultatet.

Litt vindskjevt på toppen ,men men, er vel litt av sjarmen det.

...og la oss se det fra enda en ny vinkel!!
Hihi
Fint! Ikke sant?

I går var jeg og en kollega på sykurs hos Hege som driver nettbutikken Textart. Veldig greit å lære hvordan man faktisk skal bruke symaskinen, og ikke bare sy på måfå slik jeg har gjort frem til nå. Jada, Mamman lærte en ting og to! 

Og jeg er strålende fornøyd med resultatet, en knæsj forklekjole til lilleFrøkna laget av stoff fra (godteri)butikken til Hege

Goe greie begge veie!
Kjolen er like fin og kan brukes på begge sider

Vi har en kurskveld igjen om to uker og Mamman har allerede kjøpt inn herlig, lilla, bredstripet cordfløyel som skal bli selebukse til favorittjenta. Oh pretty, pretty, pretty!

1 kommentar: