mandag 21. mars 2011

Feber, del 2

Feberen har gått ned og Frøkna sover så søtt, så søtt, etter en lang og lat dag.

Det har blitt mye sofakos og TV-titting. Heldigvis syns Frøkna det er stas med musikkvideoer, så vi har vi har titta innom VH1 i mellom økter med Playhouse Disney og Nickelodeon. Fint for Mamman, så har hun ikke blitt helt skadd på sinnet av alle tegnefilmene.

Litt sprell har det også vært, og det har klærne i gangen fått erfare.
Det har vært på- og avkledning på høyt nivå.
Vi kjører bilderas:

Se Mamma, enda en lue!

Du hjelpa meg å ta på

Gjøre det selv da

Hva skal jeg velge nå da?

Ah, vårdressen

Når kan jeg få begynne å bruke den mon tro?

Jeg vil ha vår, jeg vil ha vår. 
Vår, Vår , VÅR!

Etter så mye styr må man tilbake i sofaen og slappe av litt på den überfluffy puta. Den er så go`, faktisk så er den so fluffy, I'm gonna die!

IT`S SO FLUFFY!

hihi

1 kommentar: