tirsdag 9. august 2011

Feriemodus

- Glemte babycallen på Petrines gjestegiveri (utrolig koselig plass forresten)
- Glemte jakken til Frøkna, og min egen, på Bjorli (Onkelen og Tanten til Krøllemannen har en utrolig fin hytte der)
- Glemte en ledning til kameraet mitt hos mine foreldre i Egersund (så nå får jeg ikke overført alle feriebildene til dataen)

...og laptopen er offisielt død.

Men alt i alt en veldig fin ferie :o)


Gi meg en uke, og en tur til Østlandet, så er jeg plutselig tilbake i blogglandia igjen

1 kommentar:

  1. Veldig bra du huska på deg sjøl, Frøkna og Krøllemannen, viktigst det :)
    Fortsatt god ferie! Her på Østlandet er det sommer. På værmelding meldte Gislefoss den store at det er Fredrikstad som har høyest temperatur i hele landet i morra. Så det så! Velkommen velkommen!

    SvarSlett