fredag 16. september 2011

Man skal høre mye før ørene faller av

evt lese mye før øyene faller ut! 

Bloggstatistikker festlige greier. I alle fall statistikken over søkeordene som brukes for å plutselig havne inn på nettopp denne bloggen. På toppen av statistikken ligger naturlig nok i "I love Krøllemannen" i ulike varianter. I statistikken over søkeord brukt den siste uka dukket det imidlertid opp noe jeg aldri kunne ha forestilt skulle lede inn til min lille "mammablogg", som stort sett bare handler om å vise frem den fine, lille Frøkna mi. Innimellom viser jeg også fram mine små kreative prosjekter for å dele min skaperglede, men ikke akkurat denne type skaperglede.


....og ikke nok med det, den fiffige kombinasjonen av ord har ledet inn på bloggen hele 2 ganger.

4 kommentarer:

  1. Ha ha ha, har sett mange morsomme statistikker, men denne tar kaka!! Ho ho ho. Det er ikke en sånn blogg du driver, altså? Ikke en medisinsk opplysningsblogg heller? :-)

    SvarSlett
  2. kanskje jeg burde det, Elisabeth! Hadde nok endra litt på statistikken over antall lesere kan jeg tenke meg!

    SvarSlett
  3. lurer også på bleiekake spiselig...aldri hørt om. Eller tenkt på.

    Hehe!

    SvarSlett