mandag 16. april 2012

Gutt eller jente?

Sånn ca i midten av september 2009 så Mamman slik ut:


36 uker gravid med Frøkna, som da gikk under navnet astronauten. X antall kilo i pluss og stor mage, langt over det skraverte feltet på grafen.Mamman trodde kanskje det kunne være en gutt, Krøllemannen trodde jente. Krøllemannen fikk rett!


Og nå, 2/12 år senere:


36 uker med ei ny loppe i magen. Ikke fullt like mange kilo i pluss og et magemål som ligger midt på gjennomsnittet.

Så, hva tror dere, gutt eller jente? 
Mamman har ikke peiling

7 kommentarer:

  1. Jeg tror... ei jente til!
    Magens fasong har ingen betydning etter min erfaring. Selv har jeg tatt feil 3 ganger. Jente første gang, stor, rund mage. Trodde det skulle bli gutt. Neste gang mindre mage og mer spiss. Trodde det skulle bli gutt. Jente det også. Siste gang, mage stor og rund som første gang. Trodde da det skulle bli jente. Ble gutt. Skjønner'u ?? Hihi..
    Lykke til!

    SvarSlett
  2. jente her også;) lykke til med alt:)

    SvarSlett
  3. Du er så flott! (Savner magen litt..;)) Naboene ønsker seg ENTEN en liten naboveninne eller en liten nabokjæreste til Filippa, så så lenge det er en av delene, er vi fornøyde:)

    SvarSlett
  4. Så FIN du er.
    Jeg var aldri noe fin som gravid, men det er jammen du. Ser jo så fresh ut også.

    Du, det er ei lita jente i magen din. Bare vet det.

    SvarSlett
  5. Jeg tipper det er en liten Herman i magen nå :) Lykke til med alt når jobben begynner ;)

    SvarSlett
  6. Eg trur Gutt! ligge likom i familien håbe du henge me dt :)

    SvarSlett
  7. gutt:)du er sååååååå fin...

    SvarSlett