fredag 20. desember 2013

God jul

Hei, se der ja, intet mindre enn 3 mnd siden forrige innlegg. Ops.  Det bare ble sånn. Jeg har tenkt mange ganger på at i dag, i dag skal jeg blogge....men så blir det med tanken.  Ikke nødvendigvis fordi hverdagen er så sinnssykt travel, men fordi det er så mange andre ting å fylle den med....og fordi lysten til å blogge har vært heller fraværende. Så får vi se da, om den nå kommer tilbake igjen :)

Her er i alle fall noen bilder fra de fineste smånissene som skulle på nissefest i barnehagen forrige dagen. I følge Frøkna het hun nissemor,  og hver gang jeg snakket til Junior fikk jeg klar beskjed fra henne for å kalle han for nissefar. "For an e jo nissefaren, Mammaaa"








I dag er Junior og jeg hjemme og forbereder oss til jula med øyekatar, rennende nese og oppkast. O herlige førjulstid. Humøret er heldigvis på topp, så vi krysser fingrene atter en gang for at det hele er en hurtig forbigående greie

1 kommentar:

  1. Så store de har blitt! Ha ei riktig fin jul! Og god bedring:)

    SvarSlett